Word nu lid

word lid

Voordelen

Wilt u ook onbeperkt genieten van de mooiste verhalen, muziek en films? Word dan lid van de bibliotheek!

Lid zijn van de bibliotheek biedt u de volgende voordelen:

• Onbeperkt lezen (keuze uit ruim 35 miljoen titels)
  • Met uw pas kunt u een gratis account aanmaken voor het lenen van e-books
  • Korting op lezingen, workshops, cursussen en activiteiten

Gemak

Bovendien wordt het lenen van materialen steeds makkelijker. Wist u bijvoorbeeld dat u via onze website, boeken, cd’s en dvd’s kunt zoeken, reserveren en verlengen? Daarnaast is het mogelijk om vanuit iedere bibliotheek in Friesland materialen te lenen, gratis te reserveren en deze bij een andere bibliotheek in de provincie in te leveren.

Zonder portemonnee

In Bibliotheek Drachten rekenen we geen te-laat-geld. We willen een gastvrije, klantvriendelijke organisatie zijn en daar passen boetes niet bij. Dat betekent dat u geen boete hoeft te betalen als u de boeken, tijdschriften, cd’s of dvd’s eens iets te laat inlevert. Ook betaalt u geen leengeld voor onze collectie NIEUW en voor de dvd’s. U kunt dus zonder portemonnee naar de bibliotheek.

Betaalbaar

De tarieven voor het lidmaatschap van de bibliotheek zijn:

• Jeugdabonnement: t/m 17 jaar gratis (nu ook online af te sluiten!)
  • Volwassenen Basisabonnement: € 53,50 (€ 51,- automatische incasso)
  • Volwassenen Top-abonnement: € 82,50 (€ 80,- automatische incasso)
  • Digitaal abonnement: € 42,-
  • Kennismakingsabonnement: € 13,75 voor 3 maanden
  • Budgetabonnement: eenmalig €5,- inschrijfgeld voor nieuwe leden, per materiaal €1,60 leengeld

Alle abonnementen op een rijtje.

Wilt u lid worden van de bibliotheek?

Meld u dan nu aan!

Tijdens het inschrijven betaalt u het lidmaatschap meteen via iDEAL. Na betaling krijgt u een tijdelijk pasnummer en een bevestiging. U ontvangt binnen vijf werkdagen bericht dat uw pas voor u klaar ligt. Op vertoon van uw identiteitsbewijs en betalingsbevestiging (in uw mailbox) kunt u de pas ophalen in de bibliotheek.

Bezoekersreglement

Uitleenreglement