Publicroam

Wifi nodig?

Publicroam in Bibliotheek Drachten

Sinds deze maand kunnen onze bezoekers gratis en veilig gebruik maken van het wifi-netwerk met behulp van Publicroam. Dit bestaat naast het eigen wifi-netwerk van de bibliotheek.

Gratis, makkelijk en veilig toegang tot internet
Met Publicroam maak je één keer een account aan en daarna ga je overal automatisch en veilig online op alle locaties waar het netwerk beschikbaar is, zoals andere bibliotheken en publieke ruimtes.
Gratis wifi op openbare locaties en in de openbare ruimte is niet altijd even veilig. Ook moeten gebruikers vaak bepaalde voorwaarden accepteren over het gebruik van hun data om toegang te krijgen tot internet. Daarom zijn we blij dat we dit veilige alternatief kunnen bieden.

Publicroam gebruiken
Download thuis alvast de publicroam app via www.publicroam.nl of scan de qr-code in de bibliotheek. Onze medewerkers helpen je graag.