Prentenboekenfeestje

vader leest voor

Jammer genoeg kun je op dit moment niet zelf je prentenboeken uitzoeken in de bibliotheek, online is het rondneuzen toch een stuk lastiger. Maar voorlezen is natuurlijk veel te leuk en belangrijk om niet te doen. Vul daarom onderstaande formulier in en benoem eventueel de interesses en voorkeuren van je kind. Wij zoeken dan een mooie, verrassende stapel (van 6) prentenboeken voor jullie uit en leggen deze klaar in de bibliotheek.

>> Onze medewerkers nemen contact met je op om een afhaalafspraak te maken. Veel (voor)leesplezier!

Materialen ophalen

• Druk bij de hoofdingang van de bibliotheek op de bel (aan je linkerhand)
  • Medewerkers van de bibliotheek doen open
  • Pak zelf je boeken, deze staan al op je pas en zijn voor 6 weken uitgeleend.
  • Veel lees- of kijkplezier!

Belangrijk om te weten!

• Je pakt zelf je boeken.
  • Er is geen contact met andere klanten of met personeelsleden.
  • Je mág je boeken weer inleveren in de inleverbus aan de zijkant van de bibliotheek, aan de zijde van de Doppio ingang.
  • Vanzelfsprekend zijn er geen boetes. Maar om genoeg keuze te kunnen bieden is het wel fijn als de spullen ook weer terug komen.

nummer op lenerspas kind of ouder/verzorger

bijvoorbeeld: jongen/meisje, interesses, niveau