Bezorgservice

Ben je echt niet in staat om zelf je boeken op te halen in de bibliotheek? Omdat je bijvoorbeeld om gezondheidsredenen aan huis bent gebonden? En is er ook niemand die dit voor jou kan doen? Dan kunnen we de boeken ook bij je thuis bezorgen.

Hoe werkt het?

1. Zoek een titel in de catalogus (boek, dvd, tijdschrift, cd etc.).
  2. Vul je gegevens in. Let hierbij goed op dat je adres juist is.
  3. Je aanvraag komt via de mail bij ons binnen
  4. Wij verzamelen de boeken en komen de boeken binnen 7 dagen bij je thuisbezorgen. Dit kan niet op afspraak.

Let op:

• Thuis bezorgen kan niet op afspraak
  • Thuis bezorgen kan alleen in Smallingerland
  • De bezorgservice is alleen bedoeld voor mensen die echt niet in staat zijn om de boeken zelf op te halen bij de bibliotheek.
  • Het bezorgen van de boeken kan even op zich laten wachten (max. 7 dagen).
  • We nemen geen boeken mee terug. De boeken kunnen worden ingeleverd tijdens openingstijden of in onze inleverbrievenbus.

Dit is het nummer wat op je lenerspas staat

Vermeld hier de titel en auteur

Geef je voorkeur door

Heb je geen voorkeur voor titels maar houd je wel van een bepaald genre? Geef dit hieronder dan door

Mijn voorkeur

Vertel hier in het kort van wat voor boeken je houdt.